woensdag, augustus 15, 2007

Heb jij mijn mailtje nog ?

Gisteren had ik mijn schoonzus aan de lijn en zij vroeg mij of ik een mailtje van maart 2007 nog voor haar had. Zij had een mailtje met daarbij een sollicitiatiebrief ergens in maart naar mijn mail adres gezonden. Dit zodat ik en haar zus deze brief zouden kunnen beoordelen en daar waar nodig te verbeteren. Ondanks de goede brief, een uitnodiging volgde, wilde zij nu weer een andere sollicitatiebrief sturen. Alleen haar PC was in de tussentijd gecrasht en nu had ze die brief niet meer. Of ik hem nog had. Helaas, ook ik had deze weg gemieterd. Zelf is me dat ook wel eens overkomen. Sinds een jaar maak ik daarom gebruik van G-disk. Dit is een tooltje waarmee je je G-mail account veranderd in een virtuele drive. Alle documenten waarvan ik denk dat ik die later nog eens nodig heb zet ik daar op. Very handy en gratis. Je hebt 2 gig aan opslag.

1 opmerking:

  1. Misschien vind je Gspace dan ook wel interessant?

    http://www.getgspace.com/

    BeantwoordenVerwijderen